you are so beautiful that it becomes difficult to breathe

fy, det har verkligen varit en seg dag idag. har bara spelat sims, pluggat, kollat tv och suttit vid datorn.
jag känner mig rätt mobbad, eftersom att jag spelar Sims 1. men jag hade liksom tråkigt igår, så jag var desperat att göra ngt. så jag tog fram dom gamla sims spelen och spelade. OKEJ?
imorgon efter skolan stannar jag kvar efter skolan och är med min fina vän Lovisa Berg :)
och runt klockan 7 ska vi fakiskt dansa afro. hur ska detta gå för mig?
det får vi se imorgon. hihi.
men nu ska jag checka film, puss


Kommentarer
Postat av: linnea

hahah du ska inte känna dig mobbad julia! :o

jag spelar inte ens sims :O <3

2011-01-16 @ 20:56:16
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0