yamina lundström !

ja, hur ska jag uttrycka mig rätt nu. du är nog det finaste som finns. jag svär!
du förstår mig, som ingen annan gör. kan snacka med dig om allt, och då menar jag allt.
litar på dig till 100%. du är min bästa vän! finns ingen bättre än dig.
jag önskar att vi umgicks mer än vi gör. för när vi är, så är det så jävla underbart.
är verkligen ingen sur min när man är med dig. bara skratt och gråter för att man skrattar så mycket!
jag vet seriöst inte hur jag ska beskriva den starka vänskapen jag har till dig! för den är så jävla stor.
du är verkligen underbar, vacker, fin, söt & bäst.
min dator dör snart, så jag ska hålla mig kort.
jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, om du någonsin skulle lämna mig.. så vet jag inte vad jag skulle göra.
jag skulle inte klara mig utan dig. du är en jävligt stor del av mitt liv. jag lovar!
skulle vara halv utan dig vännen.
du är min, och så kommer det alltid vara.
men nu kan jag inte uttrycka mig mer. får inte fram några ord!
älskar dig så otroligt mycket gumman!
du är bäst!


Kommentarer
Postat av: Yamina;**

ÄLSKAR DIG NÅGOT SJUKT MKT <3

2011-01-24 @ 19:50:06
URL: http://differentshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0