soooongs on my pictures

Godmorgon, tänka sig att jag vaknar tidigt för en gångs skull? det händer allt inte ofta när det är helg och lov och så.
men idag vaknade jag tidigt tack vare Sanne som smsade och väckte mig!
tack så heeemskt mycket, verkligen..
men i alla fall, snart ska jag pallra mig ner till köket och ta mig någonting att äta. men det är inte helt omöjligt att jag fastnar vid datorn och börjar spela sims. nej men usch, jag har blivit sim-nörd :(
verkligen inte bra.  så jag ska gå ner, äta frukost och sen börja fixa mig.
för Yamina kommer idag och sover över till imorgon :) wihoo!
puss
nu mera kommer jag nog lägga in låtar på bilderna jag lägger ut!
så klicka på bilderna för att höra lite låt tips, och tro mig.. det är inte alltid så bra låtar ;) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0