sims 3, hihi

igår var min bror så söt och laddade ner Sims 3 till mig. så nu slipper jag känna mig mobbad?
men tyvärr så kan jag ju inte sitta och spela det dagen lång, eftersom att jag har så jävla ont i huvudet.
så jag sover mest om dagarna. detta är andra dagen jag är hemma från skolan. det känns inte bra riktigt!
får se om jag är hemma imorgon eller om jag går till skolan.
igår fick man reda på ett rykte som en har spridit om mig, och då blev jag ju inte direkt glad.
men om ryktet sprider sig, så hoppas jag att folk fattar att det inte är sant. men jag skiter i det nu. hihi.
nu ska jag sova eller något. puss
jag & min älskade vän emma karlsson!♥

Kommentarer
Postat av: emma

älskar dig<3

2011-01-20 @ 16:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0