NO DREAM COULD BE AS BEAUTIFUL AS YOU ARE !

Jag tror att sova är min nya hobby. sover till typ 12 eller längre varje dag nu förtiden. annars brukar jag sova till typ 9. vilka stora framsteg jag gör. haha.
men fy, det finns nog inget hemskare att vakna upp från en underbar dröm ! !
fast idag var det mamma som kom in och väckte mig. men varför ska mina föräldrar vara så elaka och väcka mig när jag har lov? tycker faktiskt att det är rätt elakt.
imorgon ska jag till sjukhuset och ta bort stygnen på min tå. hoppas inte att det gör ont!
och efter jag har varit på sjukhuset så kanske jag ska vara med Dea. vi skulle sovit över idag.
men eftersom att jag ska till sjukhuset imorgon klockan 10 så var det inte lönt att sova över idag.
så jag ska se med henne om vi kan sova över imorgon ist :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0