matte, fysik, engelska & tyska.

alla dom läxorna sitter jag och gör just nu. känner mig rätt stolt att jag satte mig med det, utan att någon behövde tjata. hihi. som dom alltid brukar behöva.
skoldagen idag var helt okej.
men nu tycker jag faktiskt att snön kan ta och försvinna. vill inte ha den längre!
den förstör så mycket tycker jag? haha.
imorgon kanske jag ska stanna kvar i stan efter skolan och vara med Edden och Josefin Ahonen.
men vet inte riktigt hur det blir, ska ta och kontakta dom senare.
nu måste jag fortsätta med läxan, kul liv jag har. puss
extremt fin vän är du Emma Svensson!♥

Kommentarer
Postat av: elin

Sv; Åh, tack! Du ser inte heller så dum ut, haha !<3

2011-01-12 @ 21:55:53
URL: http://elinfasten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0