lätt förtjänta pengar!

skolan idag var bra faktiskt. var kul att träffa sin saknade klass igen. men underbart tröga och jobbiga klass.
som jag hatar egentligen ;) haha. men jaja, dagen har i alla fall varit mycket bra.
jag hade slått vad om en 5 med min mattelärare, om att jag skulle gjort klart matteläxorna som jag låg efter med.
bara för att jag nu är så duktig som jag är ibland, så hade jag ju faktiskt gjort läxorna.
så det blev ju lätt förtjänta pengar! hihi.
nu sitter jag och kollar på Top Model 10. bra bra bra serie. eftersom att jag gillar att både fotografera och vara med på kort! (hihi) men nu ska jag fortsätta kolla på tv, för det var reklam. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0