kvällen rättade till sig tillslut!

ikväll skulle jag varit med Edden, Josefin och några fler. men det blev inte så.
eftersom att jag inte fick för mamma. blev verkligen sjukt arg på henne!
så guys, vi måste ta det en annan dag! ♥
men Sanne, Jannie och Elinor räddade min kväll.
dom var så söta och frågade om jag ville vara med på filmkväll som dom skulle ha idag efter skolan.
men det konstiga var att jag fick åka till Elinor, men inte till Edden?:o
efter skolan åkte vi ner till stan, gick till maxi och köpte mat, sen stressade vi till Hemmakväll för att köpa godis.
sen stressa som fan till busstationen. men som tur är så hann vi :)
vi träffade också söta Matilda Nm på stan. hihi.
sen åkte vi hem, gjorde pizza, åt, kollade på film och tjockade oss som fan med godis.
vi gjorde inte mycket, men det var i alla fall en grym kväll.
men är sjukt arg över att jag inte kunde vara med Edden och dom :(
fast nu ska jag ta och kolla på tv eller gå upp till mitt rum och kolla på någon film eller något.
puss

tjockis bild på mig! hihi
VILL HA SOMMAR NUUUU!

Kommentarer
Postat av: Ocke

You are a very VERY sexy girl!:$ just so you know that(a)

2011-01-22 @ 03:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0