jävla yamina :(

verkligen skit kul detta, sitter här i sängen och skriver med någon random jag inte känner.
bara för att jag har så överdrivet tråkigt, eftersom att yamina faktiskt har somnat :o
vi sa att vi skulle vara uppe hela natten? men ah, så blev det med det.
så här sitter jag i min ensamhet och vet inte vafan jag ska göra.
hon sa att jag skulle väcka henne om hon somnade, det har jag gjort några gånger, hon är vaken i typ 5 minuter, sen somnar hon igen. så nu känner jag mig bara elak om jag väcker henne.
så, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. först och främst ska jag försööka att ställa ner mitt glas på golvet.
och sen typ.. kolla på någon film eller något ;o
men aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0