I would go through all this pain, take a bullet straight through my brain

nu har jag precis ätit lite mat. det blev god gös och potatismos. jag var faktiskt så duktig och hjälpte till med maten idag. känner mig lite extra duktig.  senare idag kommer morfar och Monika hit och hälsar på.
typ nu eller snart ska jag börja rensa bland mina kläder. slänga ut lite gammalt och fult. hihi.
fast, jag vet att mamma kommer gå igenom det jag har rensat ut och lägga tillbaka det mesta.
sån är hon. men liksom, hur lönt är det att ha kvar en massa kläder man inte använder?
efter att jag har rensat bland mina kläder så ska jag städa mitt rum.
jag är ändå rätt duktig denna söndagen !
hejdå
du är så fin gumman ! loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0