förlåt mamma förlåt,

fråga mig inte om rubriken. började helt plötsligt sjunga på den! tack vare Emma S.
för hon skrev "förlåt mamma förlåt" till mig, och då fick jag den på huvudet.
men i alla fall, min morfar och Monika åkte hem för kanske en timme sedan eller något.
och jag har precis duschat så nu känner jag mig fräsch igen. hihi!
sitter och snackar ut med Tilda, och fan.. saknar henne så himla mycket :( ♥
måste träffa henne snart !
men nu ska jag städa mitt rum, har inte gjort det ännu. höhö!
puss

Kommentarer
Postat av: tilda norrlin

älskling, saknar dig feeeett mycket :o

måste ses snart!

älskardig twin,<3

2011-02-01 @ 17:33:27
URL: http://tildanorrliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0