edden är ändå rätt bäst om man tänker efter riktigt noga

kom precis hem från Edden. herregud, vilken härlig tjej det är asså. helt underbar. hihi.
som alltid, så tog vi kort, satt vid datorn & snackade. vi gör aldrig något annat när vi är.
men det är ändå alltid lika kul. ska be Edden skicka bilderna till mig någon gång, så att dom kanske kommer hamna här.
imorgon vet jag inte vad som händer, kanske gå på hockey med Edden och dom eller bara vara hemma.
jag vet faktiskt inte. får se hur det blir imorgon,
men nu ska jag i alla fall kolla runt och se vad som har hänt i facebooks värld och sen kolla film eller något.
jag får se hur det blir. hihi.
pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0