bra avslutning på lovet!

förlåt att jag inte har bloggat idag. jag har faktiskt inte har tid till det idag.
på morgonen när jag vaknade så blev det att göra matteläxa det första man gjorde..
så jag hoppade över frukost. fast det är ändå äckligt. hihi.
när jag hade gjort nästan hela läxan så var jag tvungen att gå upp och fixa mig eftersom att vi skulle fira min syster som fyllde 20 igår! jag tror att jag glömde skriva det igår? så jag gör det nu,

min syster fyllde då 20 igår! och jag måste också nämna att det är absolut den finaste systern som finns!
jag svär. kan snacka med henne om allt. hon är en av dom jag älskar mest på denna jord! ♥ betyder sjukt mycket för mig!

när jag hade fixat mig så kom min fina kusin Dea och hennes pojkvän Ted Kvant Andersson.
sedär, jag skrev till och med hela hans namn. duktig jag är ändå.
vi gjorde typ inte ett skit. satt bara på mitt rum hela kvällen och så.
så jag har inte så mycket att skriva om.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0