BÄSTA FUCKING NYÅR !

har precis kommit hem från en helt underbart rolig nyår. firade ju som sagt med Edden, Cajsa och Lollo.
vi åt förrätt och varmrätt. för vi glömde bort att äta efterrätten.. haha.
vi var lite med Amadeus och Gustav också. sen gick vi hem till Lollo för vi skulle kolla på raketer och sånt.
men då stack Amadeus och Gustav hem. när vi sköt raketer så höll jag på att frysa ihjäl.
efter raketskjutningen så gick vi hem till Lollo, och då följde också Albin Lindqvist med.
Jävligt trevligt ! men aa, sen kom ju mina föräldrar och förstörde allt när dom skulle hämta mig..
men det har i alla fall varit en toppen kväll. orkar inte skriva typ exakt vad vi gjorde, så nu får denna versionen ist.
men nu ska jag typ sova eller kolla film . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0