ÄNTLIGEN SLIPPER JAG ER, ERA JÄVLA ÄCKEL ! ! !

yes, äntligen har jag pytt pärlan på piercingen. så nu är den rosa och fin istället! hihi.
det gick mycket bra hos doktorn idag med. äntligen är jag av med inflammationen och bandaget om min tå.
det är inflammationen och bandaget jag menar på rubriken. - Äntligen slipper jag er, era jävla äckel.
efter att jag hade varit hos doktorn så körde jag och mamma ner till stället där jag hade piercat mig och valde ut en ny pärla. jag ville inte sätta dit den själv, så jag skulle komma tillbaka efter lunch så skulle hon som jobbar där sätta dit den på mig. så efter att vi hade varit på stället där jag piercat mig så åkte vi upp till min kusin Dea och fikade där och så. och efter det åkte vi tillbaka till piercingstället så att hon satte dit pärlan på mig.
nu är min mage rosa :') gulligt. sen hämtade vi min bror och sen åkte hem.
så nu har jag och min mamma kollar på Eclipse. även om jag hade sett den innan, men mamma hade inte sett slutet.
så hon ville se den med mig! så sött.
men har inget mer att skriva!
Ha det bra!
dålig bild. jag vet! men orkade inte ta en ny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0