1 AUGUSTI !

idag sov jag till lite över 2. fyfan va skönt det var att sova asså! sen kommer pappa och tvingar mig att gå upp..
även om jag inte ville. tycker det var rätt elakt faktiskt. men jaja, idag ska jag inte göra någonting.
bara kolla på tv och sova.. kul lördag! haha. eller så försöker jag hitta någon att vara med. om jag orkar..
men nu ska jag kolla på tv eller något. ville vara slänga in ett inlägg lite fort.

dom få bilderna vi tog igår kommer nog någon gång, måste fixa bilderna först. hehe. puss

Kommentarer
Postat av: cajsa

augusti?

haha julia det är januari!<3

2011-01-01 @ 19:03:23
Postat av: Amelia

åh vad söt :D

2011-01-02 @ 12:31:37
URL: http://ammeliia,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0