jag är så misslyckad

det där med min rubrik lät kanske lite som om jag var ett emo.
men jag menade inte riktigt så som kanske ni tänkte.
utan jag menar så att mina mobiler ALLTID går sönder.
min gamla mobil gick sönder, och sen hade jag en lånemobil och den gick också sönder för ingenting?
och sen köpte jag min Samsung S5230 och nu har jag haft den i ett år! men så igår eller i förrgår så började den krabba. så nu har jag min pappas gamla mobil. och sen idag så la ljudet av?
så jag stängde av den och allting. jag visste inte vad problemet var. men sen när min bror kom hem så frågade jag honom vad felet var, och då sa han "högtalaren har gått sönder"
FAAAAAAN!

så nu vet jag inte vad jag ska göra :( jag måste ju ha ljud på den?
jävla skit.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0