i våran galax ser jag dig som stjärnan som lyser upp min värld igen

igår var ju jag med sanne & tilde, och ja. det var galet kul! vi tog en massa fina bilder!
jag kommer nog inte lägga upp precis alla just nu, men det kommer väl några bilder från igår lite då och då :)

skolan idag var helt okej. fick reda på vad jag fick på tyska provet idag.. usch, det var en plåga ska jag säga er.
jag skäms över mig själv. hihi. men äsch, vem bryr sig om tyska egentligen?
det är liksom.. inte ens viktigt att kunna typ. haha! tycker inte jag i alla fall.
men i alla fall, nu har jag lovat mig själv en sak. jag ska sköta skolan bättre än jag gör nu.
just nu är jag verkligen inte duktig i skolan. det kan jag faktiskt erkänna!
så nu ska jag försöka sköta mina läxor och så lite bättre. så jag ska sätta mig med läxan nu, puss!
jag & sanne!
jag & tilde
jag älskar er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0