UT O SPRINGA

aa, nu vet jag att min rubrik skrämde er alla. men det är sant, jag Julia Karlsson ska ta tag i sitt liv & ska ut o springa. blev faktist som en chock för mig också. jag har just duschat, väldigt smart att duscha innan man ska springa.. men iaf. senare idag kommer Algot o dom o hälsar på :) har inte träffat på dom ett jävla tag.
idag kommer också Jennie o dom, o hämtar Nellie. kommer faktist bli lite smått tomt utan henne. hihi.
men nu ska jag ta o föna håret. uppdaterar säkert senare, ciao!


Kommentarer
Postat av: cajsa

sv: gumman <3

jag är tjock du är smal.

- dessutom skaman inte behöva känna så här

2010-09-12 @ 14:12:39
URL: http://cajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0