TOPPEN

nu är jag äntligen hemma efter en toppen dag i stan. eller typ toppen dag. hehe.
det var helt toppen att vara med Linnea & Martina. men det var inte helt toppen att vi typ bara kunde vara till 4.. sen skulle dom hem :( så ist fick jag gå upp till min toppen farfar. där kollade jag på en toppen film & fick toppen pengar! :) okej, typ 30kr, och det var i mynt.. men whatever!:) just nu sitter jag & kollar på toppen Idol. :)
det är toppen. mamma är i Ullared just nu, och när hon kommer hem så sa hon att hon har överraskningat till mig. TOPPEN! men nu har jag inte något mer att skriva om. eller jo,det kommer kanske inte bli något inlägg imorgon, för jag ska ju vara i stan med Emelie, o sen kanske jag ska med henne till dansen. så jag är typ i stan till klockan 9 eller något.. för jag ska typ åka med mamma hem. nu märkte jag att jag har skrivit mycket "toppen" i detta inlägget. :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0