THE LAST SONG!

nu är jag hos mina kusiner i älmhult. har varit det ett tag, men har inte hunnit sitta vid datan o blogga.
jag har nyss spelat biljard med min 7 åriga kusin Algot. han vann över mig.. :) haha.
för jag är säääämst på biljard upptäckte jag idag. fast det var ändå rätt kul.
efter att vi hade spelat biljard så gick jag o satte mig vid datan o började kolla på the last song.
som jag håller på o kollar på nu, har nog inte ens kommit till halva ännu men den verkar redan jätte bra!:)
ikväll ska vi nog ha twilight-kväll. HAHA! vi ska kolla på ettan, tvåan & trean. det var faktist inte min idé.
det var min syster, för hon vill se filmerna. så jag tror att det blir så.
osså ska vi nog äta thaimat. så goott. inte sån från resturang. utan som vi lagar själv:) tror jag.
men nu ska jag fortsätta kolla på filmen.
puss





Algot <3


Alfred <3


Algot&Alfred <3


Kommentarer
Postat av: cajsa

vad gulliga:)<3

2010-09-26 @ 10:47:21
URL: http://cajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0