SVAR TILL FRÅGESTUNDEN

1.       Hur mycket får du i veckopeng/månadspeng?

Svar: jag får faktist inte veckopeng/månadspeng. Jag får pengar när jag behöver det.

2.       Har du eget bankkort?

Svar: ja det har jag

3.       När fick du din systemkamera?

Svar: jag fick den inte, jag köpte den. Hehe. Men jag köpte den lite innan skolavslutningen 2010.

4.       Vad är ditt största intresse?

Svar: Mitt största intresse är nog att umgås med mina underbara vänner!:)

5.       Vilket är ditt favoritdjur?

Svar:  Mitt favoritdjur är nog katt eller hund.

6.       vill du flytta någon annan stans när du blir stor eller vill du alltid bo i ljungby ?:)

Svar: Jag vet inte riktigt, det skulle ju vara roligt att flytta någon annan stans. Men jag trivs faktist ganska bra i ljungby.

7.       Hur ofta shoppar du?

Svar: det är olika, men kanske 1-2 gånger i veckan. vet inte riktigt.

8.       Hur länge har du bloggat?

Svar: Jag har bloggat i kanske 2-3 år. Har haft många olika bloggar!:)

9.       Vem är din förebild & idol?

Svar: detta kanske låter töntigt, men jag ser faktist upp till min syster väldigt mycket!:) så det är väl hon som är min förebild kanske!

10.   Vilket sorts mjölk föredrar du?

Svar: mellanmjölk tror jag.

11.   Vad föredrar du för musik?

Svar: mycket olika, gillar nog all sorts musik.

12.   Vilken com hem-Judit är din favorit?

Svar: jadu, det vet jag faktist inte. Tycker inte det är en sån stor skillnad på dom, så båda är min favorit :)

13.   Är du kär?

Svar: ja det är jag

14.   Te eller kaffe?

Svar: kaffe ;) haha.

15.   Gillar du frågor?

Svar: beror väl på vad det är för frågor. Haha.

16.   Hur vet du när du är klar på toa ?

Svar: HAHA vilken fråga!

17.   Har du många tomater hemma ?

Svar: ja det kanske jag har

18.   Hur många tomater har du hemma ?

Svar: 10 kanske?;)

19.   Tycker du om att titta på dina tånaglar ?

Svar: ne?

20.   Hur många hårstrån har du i ditt hår ?

Svar: ganska många kanske.

21.   Tycker du om att bita/tugga på tröjärmar och snören ?

Svar: eh.. ne?

22.   vad fick dig att börja bloga?

Svar: det var nog att nästan alla andra bloggade, osså ville jag se om det var kul.

23.   hur lång är du?

Svar: ehm.. jag vet faktist inte, 1.58 eller något kanske?

24.   vilken blogg av dina vänner är bäst, ärligt?

Svar: jag tycker såklart att alla är lika bra, kan faktist inte välja ut en solklar favorit.

25.   vilken kändisblogg tycker du är bäst?

Svar:  foki, kenza & kissie typ. Haha.

26.   är din nya skola kul? :p

Svar: den är väl helt okej ;) haha.

27.   vad använder du som smink?

Svar: foundation, puder, täckstift, flytande eyeliner och mascara

28.   Gillar du tv-reklam?

Svar: haha, njae. Inte alltid kan jag ju inte påstå

29.   Favorit program på kanal 3?

Svar: hmm.. vet jag inte riktigt! Olika

30.   bajs eller kiss?

Svar: blanda det vettja!

31.   är du kär just nu?

Svar: jafan

32.   är jag din bästis?

Svar: jadå, en utav dom iaf :)

33.   äääär du galet galen?

Svar: MOHAHA vem vet?!:)

34.   vem är din bästaste bästis?

Svar: vetinte.. kan inte välja ut en som är bästbäst!:)alla mina bästavänner är såklart number one!

35.   är du kär i någon?

Svar: hehe jao

36.   vilken låt lyssnar du på just nu?

Svar: Papa Roach – Last Resort

37.   gillar du elefanter?

Svar: äh.. ja dom är väl fina?;)

38.   vad vill du bli när du blir stor?

Svar: har inte tänkt så mycket på det, o jag frågar alltid alla andra, o alla säger olika saker. Vissa säger att jag ska bli, massör, poet eller modell! Men jag vet inte om det passa mig. Haha

39.   vilket djur tycker du att du liknar?

Svar: hamster? Ne, jag vet inte. Haha

40.   hur beskriver du din stil?

Svar: JuliaStyle

41.   vad älskade du för tv program när du va liten?

Svar: Pippi fifän

42.   vilken är din favvofärg?

Svar: Rosa, Svart o Turkos tror jag.

43.   Zebra eller leopard mönster?

Svar: leopard typ,

44.   brukar du titta in din häck i spegeln?

Svar: twenty4seven

45.   gillar du att se spindlar lida?

Svar: JAAA (6)

46.   är du en fb-nörd?

Svar: nja, lite kanske (a)

47.   om du skulle bo på en ö i ett helt år, vilka 5 personer skulle du ta med dej?

Svar: usch.. kan inte bara välja 5 personer! Skulle vilja ha med mig alla mina underbara vänner :)

48.   vilken är din favorit bokstav?

Svar: i have no idea :)




Kommentarer
Postat av: edden

48. vilken är din favorit bokstav?



Svar: i have no idea :)



de va många bokstäver ;)

2010-09-02 @ 18:14:38
URL: http://berggrenedden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0