SCRUBS

hej! =)

skolan idag var helt okej. dom första typ 3 lektionerna gick fort. men dom sista var sjuukt sega.
på engelskan låg jag i Moas knä typ hela tiden o sov. hihi. osså pillade hon i mitt hår. (L)
älskar när någon pillar mig i håret! det är så skönt. hehe.
precis som varje torsdag, så hade jag konditionsträning på elevensval idag.. usch va jag hatar att jag hade det asso. har verkligen världens sämsta kondition. men det kan ju vara därför man har konditonsträning för att få bättre konditon? hur många gånger har jag skrivit konditon nu? någon som orkar räkna?:)
just nu sitter jag o chillar vid datan & tvn. kollar på scrubs, men snart ska jag kolla på ghost whisperer!
nu kom pappa o tog tvn.. men jag ska snart ha tillbaka den asso! HEHE
puss


Kommentarer
Postat av: cajsa

sv: det är så jävla jobbigt:@

hata hata hata.

2010-09-23 @ 18:31:13
URL: http://cajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0