MEN ÅÅÅHH

asså jag hatar verkligen detta. är hemma idag med, o jag mår inte det minsta bättre.
o dea gjorde det ju inte så mycket bättre, när hon lovade att ringa mig igår.. men hon ringde aldrig. GRIS!
nejmen, jag börjar bli riktigt trött på att bara gå hemma o inte göra någonting. saknar faktist skolan lite..
usch, hur kan jag? men jag saknar faktist alla vänner o så. idag måste jag verkligen försöka plugga.
för imon så hoppas jag på att jag kan gå till skolan. just nu har jag tv:n i bakgrunden. o det är Våra Bästa År.
det är så säämst. HAHAHA. men jag väntar faktist på programet som är efter, top model 5. (y)
wihoo! nu tänker jag tjata om det. Frågestunden är fortfarande igång,så fråga  på nu! :D
hejdå.


älskar bilden på något sätt.. :) o jag har INTE så bleka ben, utan jag har tights (a) HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0