LÄÄNGTAR

usch, jag längtar verkligen till imon! :) har inte varit med Linnea & Martina på skit länge, så det är efterlängtat kan jag säga er. o på torsdag så blir det ju som sagt att gå på stan o fika med Emelie. mysigt. måste bara försöka få lite pengar av mamma o pappa.. för jag har typ bara 70 kr. hihi. o det kan ju liksom inte räcka till 2 dagar! ;)
igår när jag var hemma så sträckte jag benet på något konstigt sätt. så jag kunde typ inte vara med på idrotten idag. men skolan idag var faktist ändå riktigt kul. äntligen fick jag träffa dom jag har saknat så jäkla mycket.
Petra, Edden & Cajsa. även om vi går på samma skola så träffar jag dom typ aldrig eftersom att vi går i olika arbetslag :( men det var grymt. hihi. jag lyckades få mamma att göra majskolv igår, så jävla gott! :D


take care! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla om de blev du som blev veckans blogg :)

2010-09-07 @ 18:52:08
URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0