KRÄFTSKIVA

idag lyckades jag sova länge. jag sov till typ halv 12 eller något sånt. skööönt!:) hatar att sova länge egentligen.
meni dag var det faktist skönt o sova länge. nu sitter jag o kollar på fångarna på fortet. eller aa, det har inte börjat ännu. börjar typ snart. nu började det. hihi. kräftskivan igår var mycket trevlig. jag o dea umgicks som vanligt sååå mycket med dom andra som var där!;) haha. efter att vi hade ätit kräftor o så, så cyklade jag o dea ner till våra mammors morbrors damm som han har byggt eller va man nu säger, långt in i skogen.
när vi började cykla, så var jag tvungen att skjutsa dea, men det gick inte så bra, så sen fick hon skjutsa mig.
o när vi kom in till skogen, o hade cyklat ett litet tag, så börjar dea skrika som fan, o jag ba: VAD ÄR DET?
dea: DET VAR EN ORM DÄR, SHIIIITTT AAAAAAAA DET VAR EN ORM!
osså börjar hon cykla mycket fortare. hahha. det var riktigt roligt. sen när vi kom till dammen så tog vi lite kort o så, och sen cyklade tillbaka. sen gjorde vi inte så mycket :) det var en trevlig kväll iaf.

bilderna kommer här. :)

































ljuset blev helt fuckat på denna bilden, så jag tycker inte att ni ska mobba att jag blev ganska vit :|


Älskar dig kusin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0