KÖTTBULLAR <3

rubriken är underbar!
asso jag känner mig tvungen att blogga. haha.
nu sitter jag o kollar på 2½ Män. Love it. det är verkligen något av det bästa jag vet.
eller okej, typ det bästa programet jag vet iaf.jag vill ha godis, fast jag vill inte ha godis, för då spyr jag.
 haha. jag har nyss stekt köttbullar & kokat makaroner till mig o min bruder.  o han har inte ens tackat mig :o
dåligt av honom tycker jag. men aja, vad ska man förvänta sig av en 21 årig bror?
aa, jag förväntade mig mer iaf? haha, uh va jag är rolig. fast ne. detta blev ett helt meningslöst inlägg asso.
men uppdaterar kanske imon innan jag drar till skolan, o berättar kanske mina planer för dagen?
om dom nu är bestämda då! men det får vi allt hoppas.
pussar.


random bild!


HAHAHA kalssfotot! ser verkligen inte klok ut! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0