JAG SLITER VERKLIGEN..

på mitt hår. nu har jag plattat mitt hår, sen lockat det, sen plattat det igen!:o
fattar ni hur mycket jag sliter på mitt hår eller?! och min frisör ska typ ha barn snart, så jag kan inte klippa mig på jätte länge. så jag är inte lite dum just nu asså. hihi. men jaja, palla bry sig.
just nu sitter jag o skriver med yamina & linnea. lite sådär naiz. fast linnea halvsover typ.. så hon är inte så social.
men jag har iaf yamina, men om hon ska gå o lägga sig snart, så kommer jag dö. nej, jag skojade ba.
men jag kommer få skit tråkigt. och nu kom jag på att jag måste gå hela trappan ner, o ta bort mig jävla smink, o sen gå upp igen!!!! ÅHH JAG ORKAR INTE. men jag vill inte sova med sminket heller, för då kan man få finnar!:(
mitt liv faller ihop. fast ne. usch, hatar när man skriver så, o bara för det var jag tvungen att göra det! :) jag är lite så där små kansig & busig. tihih. nej, nu är jag helt flummig och konsig, så detta inlägget blir helt ointressant. okej, jag vet ju inte om mina andra inlägg är så intressanta.. men det hoppas jag. iaf att dom är värda att läsa!:o hihi. men jag tror att jag ska kolla på film snart, så att jag ska kunna sova inatt, för imon blir det fäääääääst med dea på bolmsö :D OMG det kommer bli hett asso! nej men kolla, nu har jag tappar kontrollen.
pusshej


Emil & Julia :D GÖLLIGT ! HAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0