JAG ÄR TRÖTT

Aomen godmorgon alla söta! :) inatt somnade jag vid 5.. för jag var så himla pigg. satt o kollade på film till typ halv 4 eller något, sen var den slut, o då kollade jag runt lite på internet ist. efter som att Yamina hade dissat mig, så var det ju helt dött. men jag överlevde. idag ska jag ju på kräftskiva hos min morfar. men vi ska dit typ vid 5 eller 6.. så jag kommer säkert bli tvungen att städa mitt rum eller plugga lite. för mitt rum ser ut som ett helvete.
just nu ligger jag i min säng o bryter nacken känns det som. för det är verkligen inte skönt så som jag ligger. hehe. men jag orkar inte flytta mig, så jag får skylla mig själv :)

Kat DeLuna – Push Push - Main

Shontelle – Stuck With Each Other (Feat. Akon)

Joe Jonas – Gotta Find You

Shebang – Romeo



 

Haha, lite sådär små fula bilder!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0