INTE NICE

hade ju föfan matteprov idag med!!!!!
VARFÖR HADE INGEN SAGT DET??? kunde inte ett skit..
men ska fortsätta med det imon, men jag kan inte läsa på det, för jag hittar inte i matteboken vart det står om det. usch va arg jag är.

asso det där inlägget igår, det där om dom som hade snackat skit. jag kanske överdrev en smula.
för jag var trött & lite smått deppad. så det var inte så farligt. haha.

men nuuuu, har jag börjat få fett dåligt självförtroende! tack vare några vissa personer! haha.
som jag INTE heller tänker säga.

o jag tror att jag kanske börjar bli sjuk, för jag fryser ihjäl & mår illa. stackars mig. hihi.

men nu måste jag plugga! PUUUUUSS


emma har gjort denna. den är ganska gammal, men den är ändå fin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: ahh då! de är synd om julia :) haha<3

söötie :)<3

2010-09-22 @ 18:45:41
URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0