HOW DO I FEEL ABOUT YOU?!

Hej Bloggen!:)

nu har jag precis kommit hem från skolan. när jag kom fram till yttedörren så var den låst. o jag hade ingen nyckel! så jag fick panik. men kom på att vi hade lagt ut en. PUUUH!
men det är en sak jag undrar, det är vart f*n solen har tagit vägen?
nu är det ju bara regn & "storm" typ? verkligen inte kul.
för då blir ju håret lockigt o så :( hehe.
denna dagen har gått sjuukt segt asso. den har gått så segt att jag hade glömt bort att vi hade engelska första lektionen idag? woow.

JAG HADE RÄTT IGÅR, VI HADE MATTEPROV!!! ÅÅHH... DET GICK INTE BRA! jag är verkligen sämst.
men nu ska jag äta lite & sen plugga lite.
puss


någon gammal bild på viktor, mig & robin :) naw.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på!

Veckans blogg! vem vet de kan bli du?

2010-09-21 @ 17:58:27
URL: http://sjuktbraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0