HEMMA IDAG MED..

mår fortfarande skit. t.o.m värre än igår.. :( så det blir så att jag är hemma ida också!
min frågestund går framåt. jag får ganska många frågor faktist. mer än jag trodde iaf. hehe.
jag stör mig verkligen på en sak just nu, och det är att min bror är i Grekland just nu, och sitter o steker i solen!
ååh blir irreterad! och idag åkte ju Emma Gustavsson till Kroatien, ALLA ÅKER JU UTOMLANDS! känns det som iaf.
jag har inte varit utomlands sen jag var typ 6 år.. eller jo typ i Danmark.. men det räknas faktist inte :(
så nu ska jag försöka tjata på mamma att vi ska åka utomlands, men då kan ju Johan glömma att han ska få följa med! om han får följa med då, så blir jag arg.. men nu har jag inget mer att skriva om!
eller jo.. JAG SAKNAR DEA!!!!!! men jag kommer iaf få träffa henne på lördag. för då ska vi på kräftskiva hos morfar! :D pusshej.


Dea&Julia<3


Julia&Dea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0