FRIDA MAGAZINE !

helluuu! :D 
vet inte vad jag ska skriva om längre? för det händer liksom aldrig något i mitt liv. för jag trivs bra med att bara sitta hemma o chilla.. hihi. och just nu är jag ju typ sjuk. svimmade nästan nyss, är skit yr, ont i magen o fryser skit mycket !:( meen jag hoppas att det blir bättre till imon. just nu sitter jag o läser en Frida Tidning.. haha.
kollar på Top Model 7 oxå, men just nu är det reklam. så jag läser lite så länge. duktigt av mig.
Yamina har gjort en header till mig nu! den blev fin :) fast jag vet inte hur man sätter in den.. haha.
så det är ett litet smått problem. någon som kan hjälpa mig?

hejdå

puss

 
Annas kompis Evelina när dom tog studenten! älskar bilden! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0