FREDAGSMYS <3

jaaa äntligen fredag igen, vilket jag älskar!:D idag i skolan slutade vi typ en timme tidigare.
vi ska göra det varje fredag nu. för dom flyttar sista mattelektionen till onsdag eller något sånt ist
caaaare! fett naiz iaf. så idag när vi hade slutat så gick jag, emil, annie, arijana, adam o ludde, axel, john och otto (dom i min klass) till netto o köpte godis och sånt mumsigt. men jag fick lite panik när jag skulle gå tillbaka till skolan, för då hade alla försvunnit typ. wooow. men när jag kom till skolan så såg jag Emil där! :) hihi.
sen när jag o emil gick tillbaka till skolan o satte oss på en bänk, så kom emma karlsson o slog mig i huvudet med en cola-flaska. HAHAH sen slog hon mig i huvudet med cola-flaskan med det hållet som man drickere från (?) där korken sitter, och när hon slog mig i huvudet, så ba: nu är du korkad!
HAHAHAHAHA jag dog av skratt ;D det var faktist riktigt kul.
just nu sitter jag o skriver med lite friends :) o mamma står och rättar till mina bh-band?:s haha?
längtar verkligen tills imon. kräftskiva fifän <3 hehe.
har inte så mycket mer att skriva om nu. kanske ska på kalas sen, men vet inte riktigt om jag vill med, för jag har så jävla ont i halsen. men aja, ska iaf gå o fixa håret lite snart. för skojs skull :) kyss


HAHAHAH så söta vi var! Emma ♥ Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0