ED HARDY <3

HOLA!!:D eller något sånt. jag kom hem för någon timme sen. jag satte mig direkt med engelska läxan. stolt. :) hihi. jag fick engelska läxan idag, eftersom att jag var sjuk förra veckan, osså var den tills imon. kände mig lite pressad. haha. men det var ingen svår läxa. woho :D just nu sitter jag och kollar på ghost whisperer, (L)
även om jag säkert ha sett typ alla avsnitt hitils, så är det alltid lika bra. i love it. :)
idag när jag kom hem, så blev jag uppvaktad av en jätte brun bror som har varit borta i en vecka.
ne, nu ljög jag, han var inte så brun direkt! ;) haha. vilket var bäst för honom.
men jag fick en underbar present av honom. en skit snygg Ed Hardy plånbok. helt förälskad i den. hihi.
den var skit snygg! :) på onsdag så ska jag nog vara med MARTINA & LINNEA! JIPPI!


framsidan av plånboken

baksidan

inuti

Tack Johan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0