_

asso åhh va man blir irriterad på folk som går runt o snackar skit om andra.
blir så jävla trött på det.
o just nu är jag trött på just er
tre.
liksom, om ni inte gillar mig, så vafan säg det till mig ist. säg inte det till en massa andra?
som om det inte skulle komma fram till mig liksom?
jag har faktist kontakter. hehe.
men en utav er, jag trodde fan att vi var skit bra kompisar. men nee, du är precis som alla andra, har en nackdel.
o neckdelen med dig är att du tydligen också tycker massa skit om mig.
så aa, nästa gång du vill va med mig, glöm det. seriöst, jag orkar verkligen inte med folk som snackar skit.
& ni andra 2. vet att jag kanske inte känner er så skit väl, men ändå?
trodde faktist att vi var kompisar iaf? vadå, använder för mycket smink? låt mig använda hur mycket jag vill?
ska väl fan inte ni bry er om.
mitt liv är redan tillräckligt surt. o ni gör det inte så mycket bättre med att ni snackar skit bakom min rygg?!
men om jag sköter mitt liv, så sköte r ni erat. okej?!

är inte på humör för att blogga mer.
o det som detta handlar om, tänker jag typ inte gå ut med!

hejdå.

Kommentarer
Postat av: cajsa

finns julia <3

2010-09-22 @ 06:52:22
URL: http://cajsajohansson.blogg.se/
Postat av: hanna

finns alltid gumman!

twenty4seven <3

2010-09-22 @ 10:27:14
URL: http://alwaysforever.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0