YOUNG LOVE KILLER IS WHAT YOU HAVE TO BE !

nu är jag hemma från en dag hos min söta morfar. var ju där och bakade pepparkakor. trodde faktist att han och jag skulle baka ihop, men nej. så blev det inte. jag fick baka helt själv. haha. för han sprang upp och ner i trappan och pyntade huset. gulligt. det tog ungefär en halv timme eller timme för mig att göra klart hela degen.
men jag har ett tips till er, ät inte en massa pepparkaksdeg om ni ska äta pannkakor efter. för usch, då mår man verkligen inte bra. haha. men iaf, just nu sitter jag och kollar på Harry potter och hemligheternas kammare.
älskar Harry Potter. min tå är verkligen sjukt äcklig nu. det är typ en skinnbit som håller på och lossna.
och jag kommer kanske tappa min tånagel. mysigt. men nu ska jag fortsätta kolla på filmen, ville bara visa att jag levde. Kyss
mums ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0