VEM HAR TAGIT MIN RÖST?

(jag o Moa på so lektionen idag)
-
min röst är helt borta, kan inte prata nu. min röst började försvinna i morse när jag fixade mig.
ville inte till skolan egentligen, men eftersom att vi hade prov så var jag tvungen att gå idag.
sen under provet så blev jag yr o så. sen när vi skulle ha idrott, så försvann typ min röst?
så jag och Moa gick till skolsköterskan för att jag skulle hämta halstablett, men dom hade tydligen inte det längre.
och då blev jag arg, för jag behövde verkligen halstablett, eftersom att  min röst var borta och jag har skit ont i halsen med. men sen när jag skulle gå tillbaka till idrotten, så mötte jag en lärare, som är världens snällaste förresten. osså frågade hon om inte vi hade lektion, och då förklarade vi ju varför vi inte var där.
men då sa hon "men gå till netto och köp halstabletter?"
jag: men jag har inga pengar..
läraren: men låna pengar av mig, du måste ju ha halstabletter!
så jag fick låna en 20:a av henne, och när jag o Moa skulle gå till netto, så fastnade vi på vägen, för Mattias Brevén kom, så vi stog och snackade med honom. sen skulle han dra, så då kunde vi äntligen gå till netto.
och jag skulle åkt hem innan lunchen, men jag var duktig och stannade kvar hela skoldagen.
men jag tror inte att det blir någon skola för mig imon.. :( jag tror att jag börjar få öroninflamation också!
asså fan va jag klagar, så nu ska jag avsluta detta inlägg med ett hejdå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0