VÅGA VA

nu har jag precis kommit hem från hamneda. har varit där på en föreläsning. där det var en som kom dit och pratade om sin ungdom som drogmissbrukare och alkoholmissbrukare, eller vad det nu heter.
så kom han dit och pratade om det, och visade en massa saker, som bevisar att man inte ska börja med droger.
hans farfar, mormor och morfar hade dött av denna "sjukdom". alltså missbruk av droger och alkohol.
och nu har också hans son blivit missbrukare.. så jävla hemskt. där började jag faktist gråta.
för att liksom, veta att det verkligen finns? detta är ju sånt som vissa skämtar om och så! men efter att sett detta, så kommer man inte göra så mer. jag började gråta när han berättade att hans son också blivit missbrukare.
fyfan!  :(
-
men nu måste jag sova, får se imorgon om det blir skola för min del eller inte. puss
det var han till vänster som var där och pratade.

Kommentarer
Postat av: linnea

Min mamma jobbar där, och dessvärre känner jag hans son.. :/ <3

2010-11-17 @ 19:26:03
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0