TYVÄRR..

ni kan faktist inte få några bilder på det jag köpte idag. för jag hittar inte sladden till kameran.
för den har någon tyvärr ätit upp. lite tråkigt tycker jag. men jaja.
jag kan skriva vad jag köpte:

klänning från gina tricot
kofta från gina tricot
örgängen från gina tricot
stickad tröja från gina tricot
linne från gina tricot
tights från gina tricot
en film
eyeliner från HM
fejkglasögon. kommer inte ihåg vart jag köpte dom. HUHU!

som ni såg, så var det en hel del från gina tricot! men jag är helt kär i den affären. när jag är där måste jag köpa något! känner mig tvungen till det.

imon ska jag vara med emma igen.
jag ska tydligen färga hennes hår? och om mamma inte slår ihjäl mig allt för mycket, så ska emma färga mitt hår med. men det är någon random hårfärg som går bort efter typ 3 tvättningar, tack och lov för det. hehhe.
hoppas inte att jag förstör emmas hår allt för mycket bara.
kan bjuda på 4 bilder bara för att ni inte fick dom andra! kyssar


mums, chockladboll!


fan va cool man är då.





LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0