SJUK :(

jag blev hemma idag. mår verkligen inte bra. idag väcktes jag av att jag fick ett sms av Hugo, orkade inte svara. så jag somnade om, sen väcktes jag igen, av att jag fick 14 sms av Moa, hon skrev att jag skulle logga in på msn, för att det var något viktigt hon skulle säga. så tillslut svarade jag och skrev att hon fick skriva det i sms, för att jag inte orkade starta datan.  sen somnade jag igen, o sen ringde såklart Moa o väckte mig.. igen.
så sa hon det hon skulle säga, sen försökte jag somna om. men det gick inte. så jag gick upp ur min säng, tog på mig mina mjukisbyxor och gick ner till TV:n. så nu sitter jag här, och väntar på att Tilda kanske kan logga in?
för hon är också sjuk :( men vi skulle underhålla varandra. men nej, hon är ju inte inne och underhåller. SVIKARE!
-

på fredag, så ska jag nog till mina kusiner i Älmhult och hälsa på. och min moster ville att jag skulle ta kort på Algot och Alfred, typ något julkort? men vet inte riktigt hur det blir. haha.
men nu ska jag kolla på tv, puss.

Kommentarer
Postat av: twin

hahaha förlåt älskade tvilling men nu är jag ju inne (A) <3

2010-11-17 @ 13:22:19
URL: http://tildanorrlin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0