OMG, I LIKE YOU

denna dagen har varit så sjuk kul. haha!
dagen börjades nästan med att jag blev mulad i nacken av Henke. snällt.
sen kommer Sandi och smular ner snö i min nacke och min tröja. och det gör han 2 gånger.
och när skolan är slut, så mular Anders mig rätt i ansiktet, så att jag får snö i munnen och allt.
så dagen började både bra och dåligt. haha! efter skolan följde jag med Emma hem.
först åt vi, och snackade o så. sen gick vi ut och åkte pulka. haha. roligt! sen spelade vi wii, lagade mat till Emmas mamma och snackade lite mer. sen flög vi i Emmas säng! HAHAHA! ni kanske inte fattar hur jag menar. men jaja, det skiter jag i. det är riktigt kul iaf.
nu sitter jag i soffan vid tv:n och stör mig på en person. fyfan va jag hatar henne!! ååh! gå och dö!
men jaja, nu har jag inget mer att skriva om. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0