OH, WRITTEN IN THE STARS

ligger i min brors säng och kollar på Simpsons och skriver med Hugo och Filip.
men nu kom min bror och körde ut mig från hans rum, för han skulle flytta sin box ut till den "vanliga" tv:n?
care! skolan idag var faktist lite smått kul. blev nästan påkörd av en rullstol av Henke och Sandi.
+ att jag nästan välte ett glas-skåp samtidigt. jätte kul verkligen..
hade so prov förra veckan, och shit, det gick verkligen inte bra. HAHAH! fick hela 7 poäng. och för att få G, så skulle man ha 10.. haha. nu sitter jag och tigger kyckling av min bror, det är ju jäkla gott. himelskt! hehe.
har inget mer att skriva om. uppdaterar nog senare. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0