JAG SER DET S N Ö A =)

ja, som sagt. jag ser det s n ö a . det ligger ett tunt litet lager med snö utanför min dörr.
lite smått mysigt faktist. nu blir det till att börja ta på mig mina rosa uggs, som jag använder inne, tända ljus och dricka varm chockladmjölk. det är nästan bara det jag gillar med vintern? eller snö är väl helt okej, i någon vecka. inte i typ 3 månader. som det var förra gången. eller var det mer? eller var det mindre? jag vet inte.
hehe. men iaf, just nu sitter jag och kollar på top model 9. fast det är slut nu. så jag tror att jag ska ta och kolla på Hannah Montana.. hahahha. fast, nu var det också slut.
så nu ska jag kolla på simpsons ist. men har inget mer att skriva om. måste läsa på tyska och så nu.
puss


google bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0