ICE AGE 3 ! !

har varit hemma ett bra tag nu, när jag kom hem så satte jag mig i soffan och kollade på Top Model som varje dag.
sen tog jag mig ett glas cola och satte mig vid datan. nu sitter jag och skriver med Tilda och Michael.
Michael är även känd som min söta lilla Pappa. och Tilda är känd som min tvilling. väldigt gulligt!
just nu sitter jag och kollar på Ice age 3. så sjukt söt film. älskar Ice age filmerna. :) hihi.
vi dissekerade ju grishuvud idag på biologin. fyfan va äckligt det var.
vår lärare skärde först av öronen, sen tog han ut ett öga, sen tog han en stor såg och skärde rätt igenom hela huvudet så man fick se hjärnan :o den var rätt liten.. ungefär som min (?)
men iaf, nu har jag inget mer att skriva, hejdåå :)
har inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0