I´M SLEEPY

usch ja, jag är verkligen trött. men jag vill inte sova. nej, för jag vill kolla på vänner. vilket jag ska göra snart.
min tå som jag har nageltrång i, blir bara värre och värre. har börjat ha en sån där gasbinda om den nu.
och idag när jag skulle ha fotbad, och skulle ta bort gasbindan, så satt den fast i själva såret eller det på tån.
så hela min tå började blöda och det droppade blod på golvet och allt. jag svimmade typ av det. för jag svimmar typ när jag ser blod. och när jag satte ner foten i fotbadet, så blev vattnet rött. så ni kanske fattar hur mycket jag blödde om min lille tå? men jaja, ska upp om några timmar igen, och fixa mig och sen åka till min söta morfar och baka pepparkakor! :) kommer bli mycket mysigt. puss
Dea, Jag & Alfred. en mycket gammal men söt bild. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0