I´M HOME AFTER TWO AMAZING DAYS ! !

aa precis, nu är jag hemma efter två fantastiska dagar med världens finaste Emma! :) har varit med lite fint folk också. Viktor, Eric, Martin och Mattias. trevligt trevligt.

idag typ vid 4 eller något, så åkte jag och Emma in till stan för att köpa hårfärg till Emma.
vi åt kebabtallrik på torino och träffade Mattias Brevén. vi gjorde inte så himla mycket, gick mest runt.

imon åker jag in till stan igen, och är med Dea. ska sova över hos henne, så det blir typ bara ett inlägg imorgon.
och på lördag så kommer jag hem typ vid 11 på kvällen eller något, så det kommer vara sjukt dålig uppdatering dom kommande dagarna. men jaja, ni överlever säkert. hehe.
nej, nu ska jag ta och lägga in lite bilder på datan och sen lägga in här, så att ni kan få lite små söta bilder från mina och emmas dagar. inte för att det blev så många bilder, men jaja. hehe.



pannkakstårta <3




kärleken till dig är enorm gumman! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0