I DON´T KNOW HOW TO LIVE WITHOUT YOUR LOVE, I WAS BORN TO MAKE YOU HAPPY

äntligen har jag fått kolla på Sunes Sommar. haha. så nu har jag den på datan o kan kolla på den när jag vill.
bra! När johan la över sunes sommar på min data så la han också över Toy Story 3. Så jag tror att jag ska ta o kolla på den lite snart. då lär det bli så att jag somnar till den, för jag är så himla trött och har fortfarande jätte huvudvärk.
hoppas inte att jag håller på att bli sjuk, för då är hela lovet förstört.
imon så ska jag ha en dag med mamma. mysigt. jag tror att det blir så att vi åker till Väla.. hehe.
även om vi var där för typ.. 2-3 veckor sen? men jag älskar att shoppa. även om det kanske hade varit lite bättre om jag hade haft lite casch. men jag får försöka leva på mitt kort. hihi.
på torsdag kanske det blir så att jag sover över med min söta kusin dea.
fast jag vet inte hur det blir, för hon hörde aldrig av sig. puckot.
så jag ska ta o smsa henne nu, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0