HEJ, MITT SNÖLAND

ja, nu har ljungby också fått snö. för typ andra gången, men iaf.
har precis kommit hem från Älmhult. korten jag tog på mina små söta kusiner blev bra.
men får tyvärr inte lägga ut några bilder för min moster, för hon vill inte att någon ska se bilderna förens hon har skickat ut julkorten ;) haha. men korten blev söta iaf.
just nu sitter jag i soffan under en mysig filt och kollar på Jims Värld och Simpsons.
bläddrar lite genom kanalerna. hihi.
-
Jag tycker det är så härligt med vinter. Iaf på landet. När snön ligger orörd på marken och det ligger snö på grantopparna, och man tänder ljus på kvällarna och myser i soffan med en film, osså kan man äta popcorn eller något. gud va mysigt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0