HALSFLUSS PÅ VÄG?

asså fan va ont i halsen jag har, tror att jag börjar få halsfluss eller något sånt. men det vill jag verkligen inte!
-
nu har jag nästan precis kommit hem från Edden, har haft en helt underbar dag med Edden och Lollo.
det började med att vi satt vid arbetslag 3 och väntade i typ en timme eller något, på att det skulle sluta regna.
men till slut så gick vi ändå. det tog ett tag att gå hem till Edden, för hon typ tog sin halsduck för ögonen? så skulle vi typ leda henne, eller aa. ni fattar nog.
när jag, Edden och Lollo kom hem till Edden så gick vi in på hennes rum, satte oss vid datan, sen så gick vi och åt lite. sen gick vi in på Eddens rum igen, snackade lite och satt vid datan. sen skulle Lollo typ till sjukhuset? fattade inte varför. så då var det bara jag och Edden kvar. vi fortsatte sitta vid datan, men till slut så blev vi så rastlösa att vi kom på att vi skulle göra frisyrer på varandra. så Edden gjorde en sån där bulle i mitt hår, rätt snygg faktist.
synd bara att jag inte passar i såna. men sak samma. jag gjorde typ flätor på Edden, och sen satte fast dom med spännen över huvudet? sen tog vi kort o så med. (men jag har tyvärr inte bilderna nu, men ska be Edden skicka dom) sen kom Lollo tillbaka efter ett tag, och då började hon leka fotograf, så hon fotograferade mig och Edden.
lite smått fint blev det ju.. hahaha. sen kollade vi på Idol och Spiderman 2. under Spiderman så somnade Edden och Lollo.. så jag satt där helt själv i min ensamhet. jätte kul. Tack för en toppen dag iaf, älskar er tjejer!♥
men nu orkar jag iaf inte skriva mer. puss
-
bilderna kommer la någon vacker dag?
någon bild sen Annas student! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0